Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

On Sun, 23 Sep 2001, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Det her mener jeg, lægger op til noget debat.
>
> At DKUUG ikke længere selv sponsorerer SSLUG's foreningsmedlemskab er
> for så hvidt i orden. Det forhold var noget underligt
> At DKUUG/KLID laver arangementer der koster penge er jo deres sag, så
> det er jo
> også i orden.
>
> Men mit spørgsmål til Bestyrelsen er: Hvad laver en annonce fra en anden
> forening på SSLUG-annouce. DKUUG kan måske også forsat søge efter
> frivillig arbejdskraft til arangementer.

Forlængelse af diskussionen - denne gang ville KLID
ikke have SSLUG-folk gratis ind. Skal dette gøre at vi
ikke udsender den announce? Hvad synes I?

Skal vi lade SSLUG-folk vurdere dette selv - men at det
skal være tydeligt hvad det koster??

Uptime kostede også knaster - og det gør LinuxForum
også - og det mener jeg vi skal annoncere når vi er med
i det.

Bolden er jeres :)

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.