Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Uptime kostede også knaster - og det gør LinuxForum
> også - og det mener jeg vi skal annoncere når vi er med
> i det.

Tilgengæld er sslug-medlemmer fuldt velkomne til disse
arrangementer. Ikke en slags 'hvis I betaler har vi nok plads til
jer'.

Jeg ved ikke helt hvad min holdning er, men jeg mener ikke at en
afvisning nødvendigvis ville medføre at vi skulle afvise annonceringer
om uptime og linuxforum.

Men hvor går grænsen? Er det SSLUG er lige så velkomne som
arrangeørorganisationen, KLID's arrangement til 50 kroner, Uptime(1)
til 500 eller DKUUG's todages semminar med Rik Farrow til 2500 kr?

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix