Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Jeg ved ikke helt hvad min holdning er, men jeg mener ikke at en
> afvisning nødvendigvis ville medføre at vi skulle afvise annonceringer
> om uptime og linuxforum.

Her er jeg enig med Peter. Når SSLUG-medlemmer er stillet lige med alle
andre, kan jeg ikke se nogen grund til at afvise det fordi det koster
penge.

> Men hvor går grænsen? Er det SSLUG er lige så velkomne som
> arrangeørorganisationen, KLID's arrangement til 50 kroner, Uptime(1)
> til 500 eller DKUUG's todages semminar med Rik Farrow til 2500 kr?

Er der ikke nogen der har lyst til at sponsorere min deltagelse i det?

Jeg ved ikke hvor grænsen skal gå. Hvis vi sætter en grænse der ikke er
0, kommer vi til at få jævnlige diskussioner om hvorvidt grænsen skal
sættes op. På den anden side set er at arrangement som det aktuelle så
billigt, at det måske ikke betyder noget.

Hvad er det præcis DKUUG har ændret? Det synes jeg ikke jeg kan se af
PTO's mail+henvisninger. SSLUG er stadig fora-medlem af DKUUG, men det
betyder ikke at SSLUG's medlemmer får DKUUG-nyt (meget rimeligt) eller
at SSLUG's medlemmer kan deltage i DKUUG's møder på lige fod med
DKUUG-medlemmer, hvad er der tilbage i fora-medlemsskabet, at vi kan
låne lokaler på Symbion gennem DKUUG?

Hvad med mødet med Keld om "DKUUG's historie" den 11. oktober, der står
ikke nogen pris, hvad koster det?

.Henrik (der nok er ved at overreagere)

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!