Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde omåben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Henrik:

> Nej, men KLID ville muligvis ikke miste helt så meget
> goodwill, hvis de ikke i en besked til SSLUG's medlemmer
> reklamerede med at andre kan komme billigere ind.

Den står for KLIDs egen regning, det er ikke noget DKUUG har med at gøre
!

> Hvis man ser på <http://www.sslug.dk/liste/announce/> står
> der ikke noget om prisniveauet. Det kritiske punkt er om det
> er relevant for en væsentlig del af SSLUG's medlemmer (nok
> underforstået "i deres egenskab af SSLUG-medlemmer"). Skal
> der et prisniveau på? Kan vi stå inde for andre prisgrænser
> end nul eller uendelig? (relevansen for SSLUG-medlemmer vil
> nok effektivt svare til en grænse et stykke under uendelig)

> At DKUUG kan reklamere med at SSLUG er fora-medlem. Hvis man
> læser DKUUG's vedtægter findes der i øvrigt ikke noget der
> hedder "fora-medlemsskab".

Den synes jeg ikke er fair.

Der er ikke noget der er ændret.
SSLUG er stadig fora-medlem
Dog modtager SSLUG ikke DKUUG-Nyt.
SSLUG´s medlemmer deltager på lige fod med DKUUG medlemmer i vores
møder.
Og DKUUG betaler for jeres lokaler i symbion.

> I henhold til retningslinierne for sslug-announce må det
> være gratis for SSLUG-medlemmer, hvis det er annonceret uden
> pris på den liste.

Det koster ikke noget !

Hanne

--
DKUUG, Hanne Schmidt Vilmann, Fruebjergvej 3
2100 København Ø, Tlf. 39 17 99 44