Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

On 24 Sep 2001, Henrik Christian Grove wrote:

> Hvad er det præcis DKUUG har ændret?

Som medlem af DKUUGs bestyrelse kan jeg sige at der ikke er ændret noget.

> SSLUG er stadig fora-medlem af DKUUG,

Ja

> men det betyder ikke at SSLUG's medlemmer får DKUUG-nyt

Korrekt.

> SSLUG's medlemmer kan deltage i DKUUG's møder på lige fod med
> DKUUG-medlemmer,

Det er min overbevisning at dette er tilfældet.

Jeg har ikke den præcise definition af hvad FORA-medlemsskab dækker,
men jeg skal prøve at finde den.

mvh/hans
Schou Industries ApS      http://schou.dk     CVR: 26 13 44 39
panic("Foooooooood fight!");   -- linux/drivers/scsi/aha1542.c