Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

> Hvis man ser på <http://www.sslug.dk/liste/announce/> står
> der ikke noget om prisniveauet. Det kritiske punkt er om det
> er relevant for en væsentlig del af SSLUG's medlemmer (nok
> underforstået "i deres egenskab af SSLUG-medlemmer").

Der skal ikke et prisnivo på. Så kommer vi bare i kambolage med
0-1-uendeligt-reglen. Spørgsmålet er hvad der er relevant for
en væsenlig del af SSLUG-medlemmerne i deres egenskab af
sslug-medlemmer?

Er det nok at det er computer- eller Linux-relateret?

For det første så så jeg gerne mængden af mails på sslug.announce
begrænset mest muligt, da jeg er tvunget til at modtagen den på
mail. Så følgende gælder en eventuelt opslagsgruppe i sslug-regi, i
øjeblikket hedder gruppen altså sslug.announce.

Jeg er selv i tvivl om hvor grænsen skal gå. Jeg har selv tidligere
vidersendt opslag fra bsd-dk til sslug.announce. Der var jeg også i
tvivl om hvorvidt de burde have været sendt og godkendt.

Jeg mener godt at det underforstået "i deres egenskab af
SSLUG-medlemmer" kunne have diskvalificeret Kelds indlæg. SSLUG er
hverken medarrangeør (hvad det så end vil sige) eller specielt
velkomne i forhold til hr. og fru Jensen.

(Hermed ikke sagt at det burde have været afvist, bare at jeg ville
kunne have forstået en afvisning)

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix