Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde omåbenkildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

Hanne:

> Den står for KLIDs egen regning, det er ikke noget DKUUG
> har med at gøre!

Det regnede jeg egentlig også med. Undskyld hvis det ikke
fremgik klart.

> Den synes jeg ikke er fair.

Undskyld. Det var vist også under bæltestedet.

Det er endnu ikke blevet helt klart for mig hvad
fora-medlemsskab af DKUUG formelt set handler om. Er det de
punkter du nævner nedenfor?

> Der er ikke noget der er ændret.
> SSLUG er stadig fora-medlem
> Dog modtager SSLUG ikke DKUUG-Nyt.

De ti eksemplarer af DKUUG-Nyt som et
fora-/firma-medlemsskab giver ret til ville nok også være
svære at fordele. :-)

> SSLUG´s medlemmer deltager på lige fod med DKUUG
> medlemmer i vores møder.

Ja, og det har vi (jeg) ofte stor fornøjelse af.

> Og DKUUG betaler for jeres lokaler i symbion.

Korrekt, men det er vel strengt taget ikke direkte en følge
af fora-medlemsskabet (flere af de andre danske
Linux-brugergrupper er mig bekendt fora-medlemmer uden samme
fine service).

Jacob
--
"... det er ulækkert, at man selektivt vil tømme
 ulande/Østeuropa for velkvalificerede mennesker."