Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Som medlem af DKUUGs bestyrelse kan jeg sige at der ikke er ændret noget.

Så har jeg misforstået noget. Jeg synes jeg kunne forstå på Poul-Eriks
indlæg at der var sket en ændring (af en eller anden art), og at det var
årsagen til at SSLUG-medlemmer ikke kunne deltage gratis i KLID-mødet om
sql-ledger.

Er forklaringen ganske enkelt at SSLUG-medlemmer ikke kan deltage gratis
i KLID's møder? (Og har vi nogensinde kunnet det?)

> Korrekt.

Det her grænser til citatfusk. Mellem de to citerede stykker tekst var
der et "eller at" i mit indlæg, sådan at ordet "ikke" faktisk dækkede
begge udsagn.

Det ser dog ud til at var et urimeligt udsagn, der skyldtes at jeg
øjensynligt har misforstået noget.

> Det er min overbevisning at dette er tilfældet.

Det glæder mig.

> Jeg har ikke den præcise definition af hvad FORA-medlemsskab dækker,
> men jeg skal prøve at finde den.

Lad være med at spilde din tid for min skyld. Jeg er fuldt tilfreds med
den service vi får fra DKUUG.

Jeg synes også sagtens vi kan lade moderatorerne fortsætte deres
nuværende praksis, det fungerer fint.

.Henrik

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!