Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sept

> Henrik:

> Nej, men KLID ville muligvis ikke miste helt så meget
> goodwill, hvis de ikke i en besked til SSLUG's medlemmer
> reklamerede med at andre kan komme billigere ind.

Jeg udtalte mig sådan set kun om hvorvidt uptime(1) m.fl. skulle have
plads på sslug.announce hvis KLID's arrangement ikke skulle. (Og det var
Peter Makholm jeg gav ret.)

Du har ret i at KLID måske havde gjort klogt i at fjerne en enkelt linie.

.Henrik (der for resten er ligeglad med sql-ledger)

--
Registreret Linux bruger nummer 61622
Registrer dig selv på http://counter.li.org/