Re: [MISC] SSLUG er ikke medlem af DKUUG

Claus Sørensen - DKUUG wrote:

> Der er intet formelt, vedvarende samarbejde mellem DKUUG og SSLUG.
>
> SSLUG er ikke foramedlem af DKUUG, hvilket er en bestyrelsesbeslutning.
>
> Derfor kan KLID ikke give rabat til SSLUG's medlemmer ved deres
> arrangementer, da de ikke er associerede.
>
> Min holdning er, at SSLUG sammen med de andre frie og gratis
> IT-brugerforeninger skulle have en dispensation fra DKUUGs bestyrelse
> til at have et gratis medlemsskab.

Jeg er glad for at der er hele 3 personer fra DKUUG der nu har udtalt
sig (vidt forskelligt endda), for så er jeg endnu engang blevet
overbevist om at DKUUG og SSLUG bør revudere deres egne og indbyrdes
forhold og helst få noget ned på papir om det også.

MVH
Kim schulz
Nørd med attitude

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder