Re: [MISC] regelsæt (was: Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde

On Sun, 23 Sep 2001, Peter Toft wrote:

> Derfor har vi lavet et par nye hjemmesider hvor formål
> og vejledning for indhold er beskrevet:
> * http://www.sslug.dk/liste/announce

Nu ser jeg så hvilke ting der er forkert i dette regelsæt.

Vi bliver nødt til at have lavet reglerne om så vi undgår at moderatorene
kommer til at sende noget ud som ikke har med SSLUG at gøre. Der er et hav
af arrangementer hele tiden, og er SSLUG ikke aktiv deltager på den ene
eller den anden måde, bør dette ikke kunne annonceres på SSLUG. Det giver
alt for unødigt i ANNOUNCE-mails.

SSLUG har kalender til sine egne arrangementer og viser også et udvalg
af andres kalendere. Til annoncering af noget der ikke har med SSLUG at
gøre har vi sat disse på www.linux.dk kalender, og der hører ovennævnte
arrangement fint hjemme (mener jeg), men altså ikke til SSLUG-annonuce.

Sidste år da www.linux.dk ikke havde en kalender, nævnte SSLUG et
arrangement i nyhederne på forsiden. SSLUG havde intet med det at gøre,
men da det foregik i DK og handlede om Linux, kunne det fint nævnes i
nyhederne på SSLUGs forside.

Måske vi skal have en seperat liste til nyheder som ikke er noget
der har med SSLUG at gøre. En man selv kan til- og framelde sig.

Mht til definition af samarbejde imellem SSLUG og DKUUG, har jeg nu
erfaret at dette ikke er skrevet ned, hvilket gør det noget vanskeligt at
diskutere. Jeg mener at dette er noget vi snarest bør få gjort. Tidligere
havde vi den definition som Hanne Vilmann har sendt ud på misc idag, men
en ny er aldrig blevet skrevet.

mvh/hans
Schou Industries ApS      http://schou.dk     CVR: 26 13 44 39
panic("Foooooooood fight!");   -- linux/drivers/scsi/aha1542.c