Re: [TEKNIK] Holdbarhed af epostadresser (Was: Vintertid)

On Mon, Sep 24, 2001 at 13:52:43 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> [ XFUT sslug.misc ]

xfut virker ikke på sslug.
Jeg kan i øvrigt heller ikke finde den mail du svarer på i sslug-teknik ;(
(nok fordi jeg søger på forkert subject......)

Jeg har sslug@sslug siden 1981........
hvorimod sslug@sslug må være siden jeg gik fra diatel til internet
host teledk.