Re: [MISC] Brev til bank

on Monday 17 September 2001 18:17, Ole Tange <sslug@sslug> wrote:

> Nu opfordrer jeg jo ikke ligefrem folk til at bebyrde bankerne med email,
> men jeg har sendt nedenstående.
[...]

Mit bidrag sendt til alle undtagen min nuværende bank, Danske Bank, som
allerede har meddelt at de ikke har planer om at understøtte andre
platforme:

<e-mail>
Jeg skriver til jer, da jeg har besluttet mig for at skifte bank. Jeg er
kunde hos Danske Bank, men er blevet utilfreds på en række punkter. Det
vigtigste punkt omhandler deres netbankløsning, som kræver at man bruger
Windows.

Til hverdag anvender jeg flere forskellige operativsystemer (SGI, Irix,
Solaris og Linux) i forbindelse med arbejde, studie og fritid. Er jeres
netbankløsning skruet så fornuftigt sammen, at den ikke kræver brugen af
Windows? Alle de browsere, som jeg har adgang til på de forskellige
platforme, understøtter SSL, Java samt velformet HTML.

Jeg ser frem til jeres svar.
</e-mail>

Om en måneds tid vil jeg poste resultatet af tilbagemeldingerne på denne
liste.

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund

Digital Rights - raising awareness of rights in the digital world
http://www.digitalrights.dk