Re: [MISC] SSLUG er ikke medlem af DKUUG

Peter Makholm wrote:

> Godt det ikke kun er mig der er forviret.

Hæ,hæ

Jeg tror forklaringen er den at DKKUG har vedtaget ikke at betale for
SSLUG foramedlemskab. Det der imidler tid kan give rod i det er et
foramedlemskab vel er noget der bliver givet for et år ad gangen.

Hvis DKKUG's bestyrelse har besluttet at SSLUG ikke længere er
foramedlem, øjeblikkeligt gældende, ja så er der tale om eksklusion,
hvilket er interessandt

Jeg kender ikke DKUUG's vedtægter, og selv om de skulle tilade
eksklusion, vil det teoretisk set være noget der kan prøves i en retsal
da DKUUG ikke er en idealistisk forening(foreningsretsligt begreb).

SLLUG ville også kunne kræve betalingen for foramedlemskabet(som DKUUG
altså har givet)tilbage i den periode hvorfra eksklusionen gælder til
perionden ophører.

Det er et eller andet der siger mig at DKUUG's bestyrelse har lavet en
vedtagelse uden helt at overveje de foreningstekniske aspekter.

--
-
Poul-Erik Andreasen