Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Me dlemsmøde om åben kildekode bogholderiprogr ammet sql-ledger, 26. sept

On Sun, 23 Sep 2001, Peter Toft wrote:

> Bestyrelsen nåede frem at
> "Som hovedregel kan listen ikke anvendes til fast
> annoncering af andre foreningers møder eller firmaers
> begivenheder, men undtagelser vurderes gang for gang"

Det med "SSLUG medlemskab gælder ikke som medlemsskab
af KLID eller DKUUG." havde mindst en af moderatorerne
overset (guess who :-) i announce-mailen - da KLIDs
arrangementer hidtil har været gratis for SSLUG
medlemmer.

Mailen burde uanset hvad have været godkendt i
bestyrelsen da den er fra anden forening - det er en
fejl - sorry.

MVH

"Unix? What's that? Is that like Linux?"