Re: [MISC] SSLUG er ikke medlem af DKUUG

Claus Sørensen - DKUUG wrote:

> Der er intet formelt, vedvarende samarbejde mellem DKUUG og SSLUG.
>
> SSLUG er ikke foramedlem af DKUUG, hvilket er en bestyrelsesbeslutning.

Hvad er det helt præcist at DKUUG har belsuttet, har de ekskluderet
SSLUG
Det er for mig at se den eneste måde at DKUUG kan vedtage at SSLUG ikke
længere er foramedlem.

At DKUUG ikke vil financiere SSLIG medlemskab længere er ok, men rent
formelt
medfører det ikke uden videre at SSLUG ikke er foramedlem. Det betyder
blot at
SSLUG skal have at vide hvornår de selv skal betale. Først når SSLUG
medeler at det kan/vil de ikke og at de derfor melder sig ud. Først da
er SSLUG ikke længere fore medlem. Da Peter Toft ikke har modtaget sådan
en  medelelse er
SSLUG stadig foramedlem.

NB. Jeg kender ikke DKUUG's vedtægter, så det her er bare overvejelser
baseret
på almindelig foreningsret.

--
-