Re: [MISC] SSLUG er ikke medlem af DKUUG

On Tue, 25 Sep 2001, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Som jeg har hørt det for sædvanligvis velunderretet kilde,
> er det at SSLUG, AaLUG mfl ikke har fået betalt et foramedlemsskab
> af DKUUGs egne midler for året 2001. Der var betalt for året 2000.

SSLUGs bestyrelsen har spurgt til dette flere gange og dette er den første
hentydning af at der kunne være et problem. DKUUGs bestyrelse har ikke
kontaktet SSLUGs bestyrelsen endnu om ændringer hvad angår fora.

Men lad os bare høre DKUUG om hvad de mener.

MVH

--

8-) Peter Toft, Ph.D.   -  sslug@sslug
8-) Join the gang - go with Linux