Re: [MISC] Re: [ANNOUNCE] KLID: Medlemsmøde om åb en kildekode bogholderiprogrammet sql-ledger, 26. sep t

On Tue, Sep 25, 2001 at 00:59:19 +0200, Keld Jørn Simonsen wrote:

> KLID har annonceret alle vores møder på sslug-announce, og det har
> også vist sig at der har været stor interesse fra SSLUG-medlemmer
> i KLIDs arrangementer. Det er oftest over halvdelen af deltagerne

Man kunne jo også annoncere møder på sslug-møde.

Problemet er at alle modtager sslug-announce, og en del vil helst
have et absolut minimum af postings på denne liste.

Og jeg håber da at man tydeligt skriver hvad mødet koster
når der annonceres .