Re: [MISC] Dagens joke, Was: Brev til bank

Jonas Kongslund <sslug@sslug> writes:

> Gæt en edb-central:
> " Vi har erfaret at kunder godt kan benytte web-bank på linux, med Netscape
> eller Mozilla browser. Men det kan give problemer i det lay-out de vil få
> frem på skærmen, men kan også sagtens fungere fint. Problemet med Linux er
> at de udlevere deres programkoder så man selv kan sidde og rode med det. Det
> kan gøre at web-bank ikke kan ses som det burde."
>
> Som et hint kan jeg oplyse at det er den edb-central som Midtbank benytter
> sig af.

Kommer det fra BEC? Jeg må nok indrømme at det overrasker mig temmeligt meget
at se den slags fra BEC. Jeg har selv haft en del kontakt igennem et
tidligere job i en bank (BEC kunde). Jeg var der bla. da webbank blev lanceret
og var med til at teste det før det blev frigivet fra min bank. I forbindelse
med at jeg selv testede med Linux havde jeg en række positive oplevelser med
BEC folk så det overrasker mig en del at se den slags fra dem. Det kan
naturligvis også være at din mail er meldt hos en eller anden
skrankepave der tror han ved noget (det må man unægteligt sige at din
mail bærer præg af).
Hvad er status for BEC webbank hos folk? Jeg er selv nødt til at bruge
VMware med W2k for at kunne bruge min webbank pga. noget rod i mine
fonte så skriften ikke kan være i hele vinduet.
Jeg har et par kontakter igennem mit tidligere arbejde og kan måske få
nogle BEC folk i tale hvis SSLUG skulle være interesseret? Det er min
erfaring at BEC er til at tale med hvis man indgår en fornuftig dialog
med dem.
--
Martin Skøtt
sslug@sslug