Re: [MISC] Spøgsmål ang. W3's validator

On Tue, 25 Sep 2001 19:13:26 +0200, Gitte Wange <sslug@sslug> wrote:

> Je gsad lige og prøvede at validere lidt af min kode ... men men men
> ..
> et af Zope's standard scripts sætter <base href="URL" /> ind mellem
><HEAD> og </HEAD> og det brokker validatoren sig over.

Placeringen er eller korrekt nok, men måske er der en reference
til et eksternt link foran base-elementet? HTML 4.0 spec. siger:

  When present, the BASE element must appear in the HEAD
  section of an HTML document, before any element that refers
  to an external source. The path information specified by the
  BASE element only affects URIs in the document where the
  element appears.

Næppe, men din browser gør nok..

vh.

Morten