OT: Gammal bekant !

Hej !

Tänkte tacka för scripten som gick ut för att logga Nimda och Code red
attacker.
Med lite modofikation utav dem, så har jag jag lite kul statistik över der 30
senaste dagarna.

Min första attack an Nimda, var den 27/8 (har logg fil som bevisar det) och
sammanlagt har jag ca 36500 Nimda attacker.

Finns tillgängligt på min web.
http://sm7xab.no-ip.com/codered_log.html. Dagens attacker finns länkade på
huvudsidan.

Tack än en gång för scripten..