Mystisk reverse-DNS-opslag

Jeg sad og kiggede lidt på hvilke forbindelser gennem min dørvogter, og
der så jeg at en af mine maskiner talte med en newsserver jeg ikke kunne
genkende på IP-nummeret, så jeg ville lige se om jeg kunne finde et
navn, så jeg fyrede en `host 63.80.144.81` af, her er svaret:

81.144.80.63.IN-ADDR.ARPA is a nickname for 81.64.144.80.63.IN-ADDR.ARPA

Jeg vidste ikke at man kunne lave CNAME's for sine reverse-opslag, og
jeg har også svært ved at se nytten. Desuden ved jeg ikke rigtig hvordan
jeg skal fortolke 81.64.144.80.63.IN-ADDR.ARPA.

Nogen der kan forklare lidt om hvad der sker?

.Henrik

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!
 |_aTe/\