Re: [MISC] Nimda statistik

At 18:25 26-09-2001 +0200, Kim Hermansen wrote:
cat /var/log/httpd/access_log | grep -i "$DATESTR.*cmd.exe" >/tmp/nimda.1
cat /var/log/httpd/access_log | grep -i "$DATESTR.*root.exe" >>/tmp/nimda.1

Burde vist klare det..... dog uden at jeg skal gøre mig klog ;-)

Det gør jeg allerede - men to gennemløb af logfilen ta'r dobbelt så lang tid, så det vil jeg helst undgå.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
Uffe R. B. Andersen - mailto:sslug@sslug