PS2 Linux Kit

Nu hvor jeg har opdaget, at Sony Europe koere en online poll mht Linux paa
PS2, ville jeg i den forbindelse spoerge, om det maaske ikke var en opgave
for SSLUG at opfordre Sony Europe til ogsaa at frigive en saadan kit for de
europaeiske PS2 brugere?
Jeg ved godt, at der en til dags dato har vaeret naesten 7000, der har
svaret paa poll'en, men jeg taenkte, at maaske en mere officiel henvendelse
fra verdens stoerste LUG (det ved jeg saa ikke, om SSLUG saa stadig er)
ville veje godt til fordel for en frigivelse i Sony Europes beslutnings
process.

--- Mfg. Regards, Mvh.
Valdemar Lemche

3A Bialik
60920, Kadima
Postbox 3812
Israel

Phone: +972 9 8911358
FAX: +972 9 8919882
ICQ#:  28884381
Email: sslug@sslug

"Crash Tip: Install more RAM. Yeah everybody says it, but it's true. If you
can't stop buggy programs from leaking memory, you can at least give them
more memory to leak. How much RAM do you need? According to scientific
survey
of experts, you always need n + 16 MB, where n equals the amount of RAM you
have now." - BYTE - Vol 23, 4 "Crash-Proof Computing"