Re: [MISC] PS2 Linux Kit

Jeg blevet lidt rusten til at skrive den slags breve (det er efterhaanden et
par aar siden jeg har vaeret involveret i studenterpolitik :-))

Jeg er begyndt med lidt brainstorming, men jeg sidder lidt fast mht
argumenter for en frigivelse:

------------------------------------

Dear Sony Europe

Salute (congratulations concerning the Playstation 2, setting the standards
of game consoles and that sort)

In recognition to

Popularity for the PS2 Linux Kit in Japan

Popularity of Linux also in Europe

We (the members of SSLUG), are encouraging Sony Europe Ltd to make a release
of Ps2 Linux Kit at least first in beta.

For the reasons of

Development of Linux on 128-bit architecture (okay, okay ... i hvertfald 128
bit CPU)

Linux Game development on a powerful platform

Broadened utilization of the PS2 strength also as a workstation rather than
just playstation (jeg ved ikke om det her er et godt argument for Sony,
eller om det bare er, hvad jeg haaber, at jeg en dag kan bruge min PS2 til)

Jeg sidder proever at paa at komme paa flere fordele for Sony at frigive PS2
Linux Kit. (dvs. ikke bare at PS2 Linux Kit vil gaa som varmt broed osv.)

Maaske skulle X-Boxen som trusel til PS2 traekkes ind