Re: [MISC] Mandrake 8.1 frigivet

Hans Schou wrote:

> http://www.linux-mandrake.com/en/81.php3
> "MandrakeSoft is proud to announce Mandrake Linux 8.1 as the newest
> alternative to Microsoft Windows and Macintosh operating systems."
>
> Det er lidt svært at komme igennem til serveren,
> så her er et link til et mirror i Sverige.
> ftp://ftp.chl.chalmers.se/pub/Linux/distributions/Mandrake/iso/

De er også ved at være pressede med for mange samtidige brugere, så her
er en hvor der stadig er rigelig båndbredde tilbage (jeg bruger i hvert
fald 4.5mb/S lige nu)

ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/mandrake/iso/

MVH
Kim Schulz
--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder