Re: [MISC] PS2 Linux Kit

On Thu, Sep 27, 2001 at 07:28:40AM +0200, Peter Toft wrote:

> "en af de" er nok holdbart.

Peter er altid så beskeden:-) Jeg synes det er fint at skrive
som Peter foreslår, men jeg kunne godt tænke mig at vide
om der er nogen LUG-er der er større end SSLUG.
Hvad er den aktuelle hitliste? Mit bud er at SSLUG er
dobbelt så stor som den næststørste.

SSLUGs størrelse er nok også stærkt medvirkende til
den høje rangering af København over Linux-befolkningstætheden
i Verdenen.

Det var vist Preben der havde indtastet befolkningsoplysninger.
Véd I om det er Københavns Kommune, der tales om når vi taler
københavn, er Frederiksberg med, er Københavns amt med
eller er det Hovedstadsområdet? Det er jo lidt forskellige
størrelser vi taler om, og det kan have kraftig indvirkning
på tallene.

Hilsen
Keld