Re: [MISC] Mandrake 8.1 frigivet

Hans Schou wrote:

> Jeg er så doven at jeg bare har bestilt dem hos linuxpusher.dk
> Han har lige fået dem på listen nu. (efter jeg har klaget :-)

Ellers kan du da komme forbi lyngby :o) jeg har den allerede brændt og
installeret :o)

Ganske lækker må man sige... thumbs up til MandrakeSoft

MVH
Kim Schulz (Det blev utålmodig da det ene mirror først meldte om
hastigheder helt ned til 2mb/s :o)

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder