Re: [MISC] PS2 Linux Kit

On Thu, Sep 27, 2001 at 08:42:32PM +0200, Peter Makholm wrote:

> Tilgengæld tror jeg vi ligger langt nede i procentvis aktive medlemmer.

Hvof tror du det?  Jeg synes SSLUG er hyperaktiv! Men det
er vel et spørgsmål om forventninger. Hvilken LUG er mere
aktiv en SSLUG, på verdensbasis? Måske kan vi lære noget af dem.

Det kan jo også være noget om demografien. Hvis det er en lille gruppe,
ja så er den måske flere aktive i procent. KLID er en lille gruppe,
med få aktive, måske 5 ud af 50, hvor SSLUG måske har 100 ud af 6000.
(bare for at tage nogen grupper jeg er aktiv i.) Hvis vi kigger på
postninger, hvor mange forskellige der er ialt på sslugs postlister,
så tror jeg vi har rimeligt mange aktive, nok procentvis flere
end KLID.

Hilsen
Keld