Re: [MISC] Mandrake 8.1 frigivet

> Ellers kan du da komme forbi lyngby :o) jeg har den allerede brændt og
> installeret :o)
>
> Ganske lækker må man sige... thumbs up til MandrakeSoft

"Vi" ser selvfølgeligt gerne en udvidet anmeldelse af den ;)
Hvad er godt og hvad er knapt så godt?

Så lige at det også var på news.com:
http://news.cnet.com/news/0-1003-200-7321032.html?tag=mn_hd
Et citat:
"Mandrake version 8.1 includes several new features.
Among them is the new version 2.2.1 of the KDE desktop
interface, released Sept. 19. KDE 3.0 is scheduled to be
released in beta version in December and in final form in
February."

At Linux bliver mere og mere udbredt er man ikke i tvivl om
når de på news.com allerede begynder at omtale KDE3.0 :)

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://www.teameggroll.com