Re: [MISC] Hvorfor dropper Jyske Bank deres IT-nichekunder?

On Thu, 27 Sep 2001, Claus Sørensen - DKUUG wrote:

> Til Direktionen (via direktionssekretæren)
>
> Afsender rettet, så den er korrekt (sslug@sslug). Beklager fejlen.
>
> Kopi til SSLUG IT Politik, DKUUG Bestyrelse og DKUUG Standard
>
> Igennem de seneste to år har IT-folk (primært fra Linux-samfundet
> herunder SSLUG med ca. 6000 brugere) anbefalet Jyske Bank pga., at
> jeres internetbank fungere med andre browsere end Microsofts Internet
> Explorer.
>
> Og adskillige har skiftet til netop jeres bank pga. dette.
>
> Derfor er det med beklagelse at se i Politiken Online den 26. september
> [...]

Det er jo rystende nyheder - som jeg håber bygger på en
fejtagelse.

Som formand for SSLUG kan jeg kun udtrykke min
beklagelse - og endda kort før jeg ville skifte til
Jyske Bank - netop primært pga. jeres glimrende
web-bank løsning.

Jeg vil kraftigt opfordre til at tage Claus Sørensens
henvendelse op på direktionsniveau snarest.

MVH

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."