Re: [MISC] File + Application Server

"John Mørck Hansen" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
> Hov, jeg glemte lige at svate på hele dit spørgsmål :\
>
> Jeg har ikke noget enteligt budget, men da vi er en offentliginstitution
har
> vi ikke ret mange penge at gøre godt med :\
>
> Så, det er vigtigt at det er et realistisk bud på hvad jeg skal bruge, for
> der ved, at kunne "sælge" forslaget vidre!

Kan du ikke bare finde en støvet 486'er i kælderen med 8MB RAM og >160MB
Harddisk.
Hvis jo, så læg en Linux ind på den, og få den til at køre.
Der er ingen grund til, at den skal kunne rumme en masse bruger-data og
programmer fra start. 1MB pr. bruger så man kan se hvordan man kan mappe et
drev op til sine private data er nok.
Hvis det lykkes, så kan du sikkert også få penge til en større harddisk, som
du kan lægge /home over på, og så går det lidt efter lidt derudaf.

Det trækker op til en installe-fest igen. Der kan du jo få hjælp til at
installere noget, der kan køre.