Re: [MISC] File + Application Server

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> skrev>

> Kan du ikke bare finde en støvet 486'er i kælderen med 8MB RAM og >160MB
> Harddisk.
> Hvis jo, så læg en Linux ind på den, og få den til at køre.
> Der er ingen grund til, at den skal kunne rumme en masse bruger-data og
> programmer fra start. 1MB pr. bruger så man kan se hvordan man kan mappe
et
> drev op til sine private data er nok.
> Hvis det lykkes, så kan du sikkert også få penge til en større harddisk,
som
> du kan lægge /home over på, og så går det lidt efter lidt derudaf.

> [...]

Jeg har helt styr på at sette en Debian GNU/Linux med Samba PDC op til win98
klienter. Det er ikke det der er mit problemet !!!

Mit problem er... er en Pentium 200 Mhz nok til, at serviserer 8 PC'er som
alle skal hente programmer fra serveren. Det vil primært være domæne logon
og 3D spil i multiplayer der vil blive brugt !

Så lige en sidste ting: _*KAN*_ en P200 Mhz bruge et UDMA 100 RAID fuldt ud
eller kræver det en hurtigere processor ?

På forhånd TAK !
(John =;-)