Re: [MISC] tid/sortering (was: Pingviner

On fre, 2001-09-28 at 00:18, Hans Schou wrote:

> Det er også derfor jeg sortere på
>   (*)  Reverse Arrival
Når jeg brugte Balsa plejede det at irritere
så kraftigt at jeg slettede beskederne
ULÆST.

Det gør jeg ikke længere - tilgengæld er jeg
ved at drukne i epost.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
                     ...ooO0Ooo...
              http://www.stoptorture.org