Re: [MISC] mandrake 8.1

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg er jo normalt en tilfreds mandrake bruger, men
> jeg havde altså lidt problemer med at installere mdk 8.1
> på min bærbare i går.
>
> Den vile ikke genkende mit netværkskort under installeringen.
> Så jeg kunne ikke konfigurere netværk. Og jeg kunne
> heller ikke få lov at lade være når jeg først var begyndt
> så jeg geninstallerede. Virker lidt uigennemprøvet at returfaciliteter
> ikke virker.
>
> Da jeg fik bootet mit nye system, kunne den stadig ikke finde
> netkortet. Ja, den kunne ikke finde pcmcia-systemet.
> [...]

Mandrake har kommet med en undskyldning om at de ikke har kernekoden
med, men jeg kan ikke lige huske begrundelsen for det.
Jeg har meddelt dem at de bør have pcmcia med, og svaret var "Har du
husket at sætte kryds i feltet med Bærbar optimering under
netværksindstillingerne?"
så havde du det?

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder