Re: [MISC] mandrake 8.1

Keld Jørn Simonsen wrote:

> kernekoden er med på CD1, men ikke med i de pakker som installeres
> som anbefalet, og ikke i oversigten over pakker overhovedet.

> Næh, en sådan tekst synes jeg ikke at have set.
> hvor skulle den komme?
>
> I netconf? under installation af netværk? I førstegangsvejlederen?

under installationen hvor du kommer til netværksopsætningen. tror det er
der hvor den har spurgt om at probe dit kort eller noget....kan ikke
lige huske det nu (kl. er 06.46 og jeg har været på arbejde konstant i
over 24 timer nu.)

MVH
Kim Schulz (der vil sove de næste mange timer )

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder