Re: [MISC] brug af aumix

Thomas soerensen <sslug@sslug> writes:

> hej er der nogen af jer der har proevet at bruge auxix?

aumix er kun til at styre mixeren med, det vil sige at skrue op og ned
for de forskellige ind og udgange på lydkortet. I den henseende er det
et ganske godt program.

Hvis du skal optage lyd, skal du have et program decideret til
det. Programmet wavr fra pakken wavtools kunne være en mulighed.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix