Re: [MISC] Indlæringskurve for Linux

Ole Tange wrote:

> Jeg mener, at indlæringskurver er arbejde/udbytte.
>
> Linux:
>
> Arbejde (for at opnå viden)
> ^              ***
> +----------------> Udbytte
>
> Microsoft-Windows:
>
> Arbejde (for at opnå viden)
> ^          *
> +----------------> Udbytte
>
> Ved Microsoft Windows kommer man hurtigere igang. Men når man når op på et
> vist niveau, så møder man en mur, som er meget svær at komme igennem. Jeg
> skiftede til Linux kort tid efter jeg ramte muren.

> [...]

Arbejde og tid er nogenlunde ekvivalente størrelser. Kunne du ikke tage og finde mig
en kurve på nettet hvor tiden er y-akse.

En fejl bliver ikke mere rigtig af at være gængs, men du har ret. Jeg var
en tur inde og slå det op på Google, og florerer selv om der var enkelte
der gjorde det rigtigt, bla andet den eneste kurve jeg spdan lige kunne finde

Man kan da ikke have Funktionsværdien som x-akse.

Udbytte/indlæring som en funktion af arbejde/tid, vil da være det normale.

--
-
Poul-Erik Andreasen