Re: [MISC] Morsom fejl

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Indlæring, er og bliver resultatet, ikke indsatsen.

Netop derfor er kurven at betragte som stejl og ikke flad som Oles
tegninger, de afspejler netop (den samlede) indsatsen.

Stejl trappe: Delresultaterne er at du når højt op hver gang.

Stejl indlæring: Delresultaterne er at du bliver tvunget til at lære
meget på en gang.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix