Re: [MISC] =?ISO-8859-1?q?Indl=E6ringskurve= for Linux

I artikel <sslug@sslug>,
skrev "Ole Tange" <sslug@sslug>:

> Undskyld: Jeg mente _efter_ tingene er installerede (idet Windows
> normalt er præinstalleret).
>

> /Ole

Jeg er stadig ikke enig.
Det eneste der lige nu gør forskellen er på office området ... Jeg kan nu
brige Koffice eller Gnomes office programmer. Hvis nu star office havde
været med i pakken havde der ikke været nogen ko på isen ...

Gitte