Re: [MISC] OT: kreditkort cdrommer i danmark

> Brink nægter jeg at støtte! de har jo valgt at de generelt tager
> dobbelt pris for alt andet end hvad der ligger i deres rodekasser
> (hvor de af og til smider kanon dyre ting ned og sælger for ingen
> penge).

Det synes jeg dog ikke passer, fx. med de kreditkort cd'er som i brinck
koster 16. kr. JEg har under en større eftersøgning på nettet fundet dem
til 15 kr. + porto i en svensk butik, men billigere blev det heller
ikke. Derudover koster deres netkabel heller ikke mere end andre steder
i byen, det samme gælder parrerlle kabler. Det er rigtigt at deres små
løsdele kan være dyre, men det vil jeg tro at løsdele altid er.

Ask