Re: [MISC] OT: kreditkort cdrommer i danmark

> Det synes jeg dog ikke passer, fx. med de kreditkort cd'er som i
> brinck koster 16. kr. JEg har under en større eftersøgning på nettet
> fundet dem til 15 kr. + porto i en svensk butik, men billigere blev
> det heller ikke. Derudover koster deres netkabel heller ikke mere end
> andre steder i byen, det samme gælder parrerlle kabler. Det er rigtigt
> at deres små løsdele kan være dyre, men det vil jeg tro at løsdele
> altid er.

netkabel købes i ruller og koster sjældent over 1/8 af prisen hos brinck
inklusivt stik (selvfølgelig i god kvalitet alt sammen). angående
cd'erne kan det da godt være de er billige, men deres andre priser og
deres service (som jeg har oplevet den) gør at jeg ikke ønsker at handle
der med mindre jeg virkelig bliver tvunget.

MBH
Kim Schulz

--
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser  | Garbage In, Gospel Out