Re: [MISC] Gentoo Linux 1.0 er frigivet

> Jeg har lige læst det - næ jeg bliver sgu ved med at
> køre WinME.

har du prøvet XP? den har nogle rigtigt seje opsætningsmuligheder og den
kommer med services lige som linux så man kan køre ftp servere og web
servere og alt muligt! desværre taler den ikke så godt sammen med linux,
så måske jeg skulle dræbe min sidste mandrake boks og så bare køre XP på
den også MVH
Kim Schulz

--
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser  | Gold's Law:  If the shoe