Re: [MISC] OT: kreditkort cdrommer i danmark

On Mon, Apr 01, 2002 at 00:16:01 +0200, Kim Schulz wrote:

> netkabel købes i ruller og koster sjældent over 1/8 af prisen hos brinck
> inklusivt stik (selvfølgelig i god kvalitet alt sammen). angående

den forstod jeg ikke. Koster det 1/8 over prisen ( 12.5% mere = 112.5%)
eller kun 1/8 af prisen ( 12.5% af Brincks pris)

> cd'erne kan det da godt være de er billige, men deres andre priser og
> deres service (som jeg har oplevet den) gør at jeg ikke ønsker at handle
> der med mindre jeg virkelig bliver tvunget.

Jeg har handlet i Brinck Elektronik i mange år, og også dengang det hed
DanskMiniRadio (før Brinck overtog det).

Det er beregnet på at man skal have diverse elektronikdele og ved hvad
man skal have. og de plejer også at være flinke til at finde det rigtige
eller evt. tage det hjem.
Der er ellers ikke så mange andre steder at købe den slags elektronik-
løsdele i Kbh. (bla. Aage Nielsens Eftf. der ligger lidt længer ude
ved Sortedams dosering, og i Malmö kan man prøve Claes Ohlson).
Andre steder er "engros" og de handler ofte ikke med private.
Ellers skal man til Tyskland, f.eks. i Hamburg er der større udvalg
men der bor jo også flere mennesker i Hamburg området end hele Danmark.

Nu køber jeg mest elektronik, og sjældent computerdele i Brinck.

PS.
netkabel fås billigst hos skrothandleren, det er utroligt hvad
installatører kasserer, næsten hele ruller blot fordi der er brugt
noget af rullen...!?

--
mvh Frank Damgaard  |