Re: [MISC] Linuxcare doing it the M$ way ?

Ask Holme <sslug@sslug> skrev den 31-Mar-02:

> Ahh jo ok, nu plejer "clear" at virke fint for mig :)

Ikke for mig. Jeg plejer at modificere min getty til ikke at rense
skærmen, idet det fjerner de sidste liniers beskeder omkring opstart.
En flok tomme linier vil ikke på samme måde ødelægge muligheden for at
scrolle tilbage og diagnosticere et problem.

Anders.