Re: [MISC] Lige et spørgsmål (ikke Linux)

Anders Misfeldt <sslug@sslug> wrote:
: Ask Holme wrote:

:> besked.orange.dk

: Jeg kan ikke finde noget. Kun at jeg kan sende en sms derfra, men det er
: jo ikke det jeg vil. Jeg vil sende en sms fra min egen hjemmeside.

View->Page Source...

Hack noget HTML sammen med en POST form.

Og håb på at de ikke checker referer?

Mvh Morten