Re: [MISC] Lige et spørgsmål (ikke Linux)

Mogens Kjaer wrote:

Morten Sylvest Olsen wrote:

View->Page Source...

Hack noget HTML sammen med en POST form.

Og håb på at de ikke checker referer?

Hm, jeg kan ikke finde noget i koden (måske det bare er mig?).

Hm:

$ host besked.orange.dk
Host besked.orange.dk. not found: 3(NXDOMAIN)

Nah, jeg kunne heller ikke helt forstå det, jeg går ud fra at det er myorange.dk/besked der tænkes på.

Anders