Re: [MISC] hvordan finde adress fra telefonnr i et program?

On Mon, Apr 01, 2002 at 06:51:17PM +0200, Keld Jørn Simonsen wrote:
> Hvordan kan man fine en adresse fra et telefonnr i et program?
> Jeg ved godt at man kan gå inf på en webside som www.krak.dk
> men jeg ville gerne kunne gøre det i et program.
> Ideen var når nogen ringede ind, så fik jeg via "vis nummer"
> telefonnummeret, og så ville jeg gerne kunne slå det
> op og vise hvem det rigtig var. Eller ved indtastning
> på en webside så kunne man få navn og adresse frem
> ved at bare indtaste telefonnr, (eler email)

Mon ikke TDCs nummerbanken er den nemmeste side at lave et interface
til? Hak et PHP, Python eller what ever script sammen der kan fungere
sammen med http://217.28.160.209/nummerbank.pl og du skulle være
kørende.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH14-DK

"Let's just be honest, and admit that it wasn't designed." -
Linus Torvalds on Linux.