Re: [ANNOUNCE] Grim fejl i alle mailservere

Hans Schou wrote:

> Til SSLUGs medlemmer
>
> Der er fundet en alvorlig fejl i alle mail-servere og der kan forventes
> driftforstyrelser på SSLUGs servere de kommende dage.
>
> Spam har længe været et problem, men den nye fejl der er fundet vil
> mangedoble problemet. Det har vist sig at man kan sende en email til alle
> der har en email-konto, blot ved at skrive <sslug@sslug> i to-feltet.
Det var da en ualmindelig grim bug, tænk at man ikke har fundet den før nu.
Det er jo netop enhver spammers drøm.

Men der er ingen der skal spamme mig, så nu har jeg oprette et
procmail-filter der sletter al mail hvor To: feltet matcher sslug@sslug så nu får
jeg ikke mere spam den vej.

Tak fordi I har været så hurtigt ude. Mit filter virker allerede, jeg har
ikke modtaget mail, heller ikke spam, den sidste times tid.

\Lars{}