Totalt OT: Koldkatodelys? Was: [MISC] OT: kreditkort cdrommer i danmark

Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Sidste gang jeg kiggede på www.mm-data.dk havde de..
Sikke mange gode ting de har, bl.a. ting til støjdæmpning.

Men hvad bruger man de der koldkatode lysrør i forskellige farver?? (jeg
har en fornemmelse, men jeg tror alligevel at svaret vil få mig til at føle
mig som en overbærende ældre hovedrystenede PC bruger ,-)

--
Hilsen
Klaus V. Slott